Söndag

Hej hallå ! :)

Jag är verkligen sattsig nu och skriver idag med, ja måste få in rytmen (A) haha.
IDAG , har jag jobbat som en död fisk. från kl 10:00 - 19:00 det är likamed 9 timmar vilket är likamed jäkligt jobbigt ! Men jag har skills ^^

Och det har faktiskt varit okej , för det har vart trevliga människor att jobba med, ska ja säga trevlig människa ?
typ ett fåtal vet vad jag talar om, till er andra it´s still a secret. Mjihih.

Typ nu är jag hemma, luktar hamburgare, fryser om händerna och är trött , därför tror jag att jag ska unna mig ett litet bad , kanske lite te efter , kanske framför en bra film , kanske insvept i mitt täcke ? Mjaaa, småsmys <3

PS ; till er söta små frön som går i min bästastebästa klass, och vet vad vi har för studier den här veckan , ni får gärna lägga en liten komentar så att ja vet (A) KYSSS LOVE YAH ALL, typ nästan iallafall. (A)





MWIIHOO, Nu har jag bastat och duschat ,( jag dissade badet ) och så hitta jag 2 sprillans nya skvallertidningar på sängen som min käre far har konsumerat åt mig (A) Livet ? JA! <3 åååh, mysmysmys!

Kommentarer
Postat av: maddzor

hehu, jag vet ;)
ingen aning faktiskt. Tror inte vi har några! :O

2008-05-18 @ 22:16:21
URL: http://maddzor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0