Torsdag & ledig

MEN HALLÅ DÄR. Vad hände liskom ? nu har jag inet bloggat på 3 dagar, IGEN :o Så upptagen är jag inte änns, (A)

Idag har jag tillochmed vart ledig på grund av student utsläpp! så ,
 
GRATTIS ALLA SNYGGA OCH LYCKADE STUDENTER SOM EFTER 12 ÅR I SKOLAN BRYTIT ER FRIA OCH KLARAT ALLT ! NI ÄR MINA HJÄLTAR , ps:  Nu börjar livet !

Jag var inte på student utsläppet , men jag hängde med dem vanliga på donken efteråt ^^ haha. Donken är nog det stället jag kommer minnas starkast från min gymnasietid ! ^^ Men ja gillare!
Efter donken drog jag albin och johannes hem till johannes och gjorde musik , typ nästan iaf. det va tanken , men vi snacka bort all tid istället och sen va klockan en massa och ja och albin sprang till bussen.

Just nu fyller The Ark mitt sinne med toner medans jag fyller min mun med te och skorpor. Mumsigt .

Snart ska ja börja med histooriaaaan blä blä blä . Man har ju inte riktigt något val lisom ,
Juste., jag och albin köpte hårfärg till mig också. satt nu blir vitt ännu vitare :)  Najs.

Den här lilla text snutten får stå för vad jag känner om livet just nu.


Do, do, do what you wanna do
Don't think twice, do what you have to do
Do, do, do, do, let your heart decide
what you have to do
That's all there is to find



 PS : angående morgondagen, är det ingen som är på att chilla vid en sjö typ grilla bada och äta något gott , mysa med en gitarr och en filt ?



Kommentarer
Postat av: Johampababy!

JAG ÄR PÅ!!!

2008-05-29 @ 19:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0