CRED TILL ERIK.

Hej detta inlägg ska vi öppna upp med att tacka Erik Martinsson för att han var den ända som gissade film citatet i mitt inlägg, & svaret var såklart :all makt åt tengil, vår befriare ! Från bröderna lejonhjärta ! TRIST att ingen annan fick arslet ur vagnen och krängde fram en gissning, lamt, det måste jag säga !

MEN JAG ÄLSKAR ER ÄNDÅ !


ÄVEN ETT STORT JÄVLA GRATTIS TILL  BARACK OBAMA SOM GOLVADE MCCAIN INATT ! ( han lär ju läsa det här)
                                                                                   

Jag och albin var fullständigt golvade idag eftersom att vi va uppe & valvakade inatt, men värt var det !


JAG BEHÖVER EN DEJT PÅ FREDAG , någon som vill va´t ?

Nu är det farmer looking for a whife AKA bonde söker fru <3 HEJRÅ

Kommentarer
Postat av: 30 cm lång.

Jag skulle älska att vara din dejt på Fredag!

Mitt namn är Hilding, jag bor i strängnäs och har 4 katter som jag pratar med om allt och ingenting. Man kan säga att jag känner mig en gnutta ensam, så jag skulle älska att dejta med dig. Jag skulle även älska att älska med dig, det tror att att du skulle gilla också. Så vi kan väl köra på fredag. Jag åker till Stockholm och ställer mig där. Jag kommer att ha bruna byxor, röd jacka och svart hår. Jag bär även glasögon. Eller vi gör såhär, jag skriver Hilding med stora bokstäver på en banankartong. Så vet du vem jag är. Ses på fredag! P.S Katterna hälsar D.S

2008-11-05 @ 21:06:18
Postat av: Rebecca

Snygging, såklart är jag din dejt om du vill de! :D

2008-11-05 @ 21:07:53
URL: http://palmquiist.blogg.se/
Postat av: Erkan

:D,vilken chock jag fick när jag gick in här. ,dock positiv ´:) -/ trogen läsare

2008-11-05 @ 21:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0