Tyska är livet

NIhnuninu.. igår slogs rekordet igen , 52 pers !
Känner jag ens så många?.. det vet jag inte. kan inte komma på så många iallafall,
alla ni små söta yngel som läser får gärna kasta ett litet ord som kommentar, vore så kul att veta vilka ni är ! (A)

Nu ska ja åka iväg till en liten mormor som väntar med mat, det är min mormor. Henne ska ja va hos och äta & plugga tyska. Tyska är väl ändå livet, himla fint språk. Hur mycket kan man älska det på en skala ? Det kan vara en sak man undrar.

Jag lär skriva några rader när jag kommit hem också, typ om maten var god & om hennes katt va snäll. Om ni vill veta det får ni kolla in min blogg ikväll också ! + att jag lär skriva nått om Mimmi för hon gillar när jag gör det  ! HEJRÅ <3

Kommentarer
Postat av: mimmi

ät en fin middag med en fin mormor.

du är braaaaaaaaa! och jag gillar när du skriver om mig mijihih <3

2008-11-06 @ 17:53:34
Postat av: Josefin

lilla jag läser ;) sjuk otippat, men hittade hit för en vecka sen :D obama är kung! puss och kram jan banan!<3

2008-11-06 @ 18:43:55
URL: http://josefiinhansson.blogg.se/
Postat av: VÄNVÄNVÄN

Gillar att läsa din blogg flicka lilla, blir glad och sprallig :) Nu vet du (a) pussen

2008-11-07 @ 19:22:57
URL: http://maddzor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0