Om han visste att jag också är snygg hade vi kunnat bli ihop.

Hej hellå . <3

Trött som ett baarn , men i allafall. I´m alive.

KATTUNGAR HAR MAN FÅTT VA ! så himla bäst i hela vida världen. två styckna bedårande små varelser, hjärta på dem säger jag bara!  ( När jag orkar ska ja slänga upp en bild på dem för allmän beskådning ! )

Nu sitter jag och är arg på att ljudet på datan av någon outgrundlig anledning inte fungerar ! Det är jätte jobbigt att blogga utan musik. Till detta bekymmer dricker jag kaffe, hur kan något vara så fantastiskt äckligt ? Jag vill inte ha kaffe, jag vill ha te. varför finns det inte koffein te, jag orkar inte va trött.

Jag har inte tid att vara trött heller. jag har två böcker att läsa ut tills på tisdag, en av dem är 280 sidor lång, den har jag läst 100 sidor av . Den andra är 250 och den har jag inte börjat på än <3 framförhållning är helt klart underskattat.

Imorgon är det samling , hjärta på det.
innan samlingen är det dans,. brustet hjärta. jag orkar inte..

JAG MÅSTE VARA DEN MEST POSITIVA MÄNNISKAN PÅ HELA INTRA NÄTET IDAG ! <3

ps. ps. ps. ps.ps. ps. snygga killen som ja skrev sjuka mängder om förut är fortfarande lika snygg, det går inte att förtränga det. Synd att han inte vet att jag också är snygg, då hade vi kunnat bli ihop.

Kommentarer
Postat av: Danni

Det finns te med koffein, finns till exempel naturligt i svart och grönt te. 15cl te innheåller ca 50mg koffein men om du låter det dra längre så kan du få upptill 100mg koffein!

2008-11-20 @ 20:24:19
URL: http://visionstreets.blogg.se/
Postat av: en tjej som ska spela tamburin och annat imorrn på samlingen.

Ja, hjärta på samlingen! <3

2008-11-20 @ 20:32:55
Postat av: m i m m i

hjärta f som i fredag står det på min arm. Jag längtar efter dig.

2008-11-20 @ 21:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0