En döende bloggs sista ord.

jaha, & vem var det som gick och begravde den här bloggen då ? Det var väl förjävla synd. Skämt åsido.Men den har ju inte vart levade på sistånde, det får jag erkänna.

Men det som är mest fint är att ja fortfarande har snittat 8 personer / dag som besöker min blogg, FAST jag inte bloggat på cirkus en månad, STRÅLANDE ^^

JAhahahahjahaja, och vad kan man säga som försvar till denna evigetslånga pausen då? Inte en aning.
Jag har inte haft lust ,
Jag har ersatt all tid av värde med att kolla på sex and the city,
Ätit massa mat och annat,
Jag har vart i Göteborg - himla fint & mysigt ställe <3
Jag har vart på mitt landställe - nedanför kan man se ett litet pic på landstället i fråga. höst och mys var det<3
Min syster har fyllt år
Jag har haft höstlov jag har

Jag har skrivit manus
Köpt en massa fina kläder
Vart på fest, hör & häpna !
Jag har vart på bio

BÄST AV ALLT , jag har INTE jobbat , jag sysslar inet med sånt!

Åh vilket lamt blogginlägg det här blev jag har inget att skriva om nått känner jag ... jag kan säga att Mimmi har gjort "det andra", det kan va fint eller fult. Det väljer man själv.
"det andra" får man lite slugt själv lista ut vad det kan vara



Kommentarer
Postat av: mim

det andra är riktiga grejjer det!! oo ja <3

du är fin

2008-11-03 @ 20:05:05
Postat av: En tjej som är den enda i korren som spelar slagverk.

Jag har också gjort "det andra".. Så lika är vi alle tre!

2008-11-04 @ 19:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0