Val-vaka eller Val-baka ?

VAL-BAKA & VAL-VAKA! Det är vad som ska göras, !
 
ALL MAKT ÅT OBAMA, VÅR BEFRIARE ! ( gissa film citatet ) ^^


Inatt ska ja hem till albin & vi ska valvaka och äta en valbakad kaka :)

Förövrigt så har dagen varit mer än fin , vi har börjat på ett nytt projekt på mutean (musikteatern) , vi började jobba med en scen från kristina från duvemåla ! Mjihih . Roligt kan det vara ! 

BALETTEN IS THE SHIT, vi är snart klara med koreografin &
det bli himla snyggt får jag säga !

Vad finns mer att säga, vi ska äta skaldjur till middag ,
djur med skal på , gott ska det inte bli.                                       
                                                                                                                                      

På fredag eller lördag ska ett vad avklaras, kommer jag klara det ? Mimmi ligger just nu bättre till än mig med förberedningarna. Vem ska vinna vadet ? Eller ska vi båda behöva gå därifrån med svansen mellan benen ? Man undrar ju .  Obligatorisk fylla blir det hur som helst.






Här skulle man ju kunna skriva något intressant, eller fint. men det finns inget att skriva.


Kommentarer
Postat av: obama!!!!!!

vadet kommer bli svårt, men vi ska nog klara det. och på lördag så jävlar ska det bli krök(kräk?) <3

2008-11-04 @ 19:18:12
Postat av: en assnygg kille.. med tuttar, kissimurra och långt hår!

VALVAK i mitt hak , med stickor och sak.. er!

Jag tror att mimmi kommer vinnaaa! :O:D

2008-11-04 @ 19:51:40
Postat av: emi

MAAALIII!!!! fylla= NEJ:( ajja bajja!!!!



/ STORA syster

2008-11-04 @ 20:14:05
Postat av: Erkan

All makt åt tengil, vår befriare

2008-11-04 @ 21:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0