Du skulle döda mig om du visste vad jag gör med dig i min fantasi.

MEN Du du du du du du du du ! Den här dagen har väl inte vart så bra va ?

NEJ , det har den inte. Det ska ja ordna imorgon hade jag tänkt.

HEJ cooper testet imorgon <3 Kan jag älska det mer ?, nej det tror jag inte.

jag vet inte vad jag ska skriva, det har vart massa skit idag, verkligen massa skit. Men massa bra saker också, tyyyyp, första bonde söker fru avsnittet va ikväll , AS SNYGG GAY KILLE  ÄR MED<3

påtalomsnyggakillar.. jag vill ha en snygg snäll rolig trevlig mysig fin kille, kan nån fixa det eller ?



Mimmi sendel gustafsson jag gillar dig



HEJDÅ.

Kommentarer
Postat av: Anonym

malin virta i mitt hjärta.

idag var det lite kaosiskt. imorgon blir det bättre.

kyss ska du ha <3

2008-10-08 @ 22:37:29
Postat av: jessica

den där gay killen kommer typ från åkersberga.

2008-10-09 @ 08:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0