FIRA FIRA FIRA!

NU SKA HÄR FIRAS, dels för att jag har vart så bäst och skrev klart historian igårkväll, och för att jag gjorde min monolog idag och det gick bra!

Men också för att ett litet record sattes igår kväll, 50 pers läste min blogg! HELT GALET.  :) Jag fattar inet vilka dessa männiksor är ? Men det är lite av en kick att veta att jag kan påverka 50 personers liv genom min blogg. Eller ja, påverka och påverka, eftersom ni läster det fastnar det ju iaf någon stanns! ROLIGT !

Jag kom hem kl 5 och dog i min säng med varm choklad och sex and the city, jag är verkligen så himla trött. Idag ska ja gå och lägga mig kl 22.00 , skönt ska det bli .


HEJRÅ <3



Samma nätter väntar alla, utan dig är alla kalla, långa mörka utan sömn, du ligger me nån annan tönt.

Alla filmer, alla böcker, handlar om dig, alla ryggar, tillhör dig tills jag går fram -förlåt jag trodde det va nånán

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag va en av dom 50! :D <3

2008-10-13 @ 21:43:59
URL: http://palmquiist.blogg.se/
Postat av: Erkan

jag med, wiiiee

2008-10-13 @ 22:36:59
Postat av: mimARN

jag är en, oj vad jag är en av dom!!!

2008-10-14 @ 21:49:15
Postat av: linn

nu ljuuuuuuger du.

2 personer läser din blogg =)

2008-10-15 @ 18:21:36
URL: http://minfemteblogg.blogg.se/
Postat av: Sophia

Aah, grattis till rekordet ffs!

Och din monolog var svinbra, många (MÅNGA!) tårar fälldes under den lektionen ;D <3

2008-10-16 @ 16:34:19
URL: http://phialito.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0