NÅGRA BRA GREJOR

IDAG har det hänt några bra grejor.

ETT
jag och mimmi har skrattat en del ( jävligt mycket & jävligt obarmhärtigt, ibland får man det ) , AHHAHAHHAHHHHAHHAHHAHHA ! Det var det bästa.

TVÅ det har vart skolfoto och jag och mimmi bytte namn , ROLIGT. ja.

TRE jag har haft sång lektion , det var lite fint. Mikael littwold är snäll och snygg.

FYRA jag har pluggat sjukt jävla mycket tyska & tillåter mig själv att va stolt som fan

FEM jag har druckit god frapino i solen med mimmi

SEX det var mumsiga pannkakor till lunch idag i skolan

Kommentarer
Postat av: mimimimimimimimimimimmiimmimiimimiim

du är det bästa! hahah jag skrattar åt ettan mest hela tiden. och tvåan och femman är bra gejjer! och sexan är god. och fyran gör mig stolt över dig. massa hjärtan ska du ha!! <3

2008-10-06 @ 23:36:07
Postat av: linn

de va äckliga pannkakor

2008-10-06 @ 23:47:07
URL: http://minfemteblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Micke kan vara den fulaste människan på denna jord! Kul att du är sympatisnäll =)

2009-03-14 @ 16:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0