HELGEN

Men dju dju dju dju ! Denna helgen har väll inte vart så fel ? NEJ

Ojh säger jag bara, det har vart mycket fint. En fredag i soffan med min mamma, det inkluderar idol chips godis och läsk <3 Mjihihihih

En lördag som jag vaknade på efter att ha sovit 12 timmar (behövda). Jag började dagen med att basta ! skönt skönt skönt. Sen åkte jag och mamma till kyrkan och hälsade på Morfar, det va fint. Han har fått sin sten, den va jättefin, löven virvlade i vinden och förde med sig massa känslor. Det kan vara himla skönt att få vara helt ensam och bara gråta ut. Man har blivit bra på att förtränga , knuffa undan och gömma känslorna, för man har inte ork att vara ledsen hela tiden. 
Därför får man ta någon gång ibland då man tillåter sig att gråta tills tårarna är slut, tills hela kroppen är i total avslappning och huvudet bara dunkar. Det började jag dagen med.

Efter det var jag hos min mormor ganska länge, hemma hos henne gjorde jag lite av varje, fikade och sånt.

På kvällen bar det av till mimmi, hemma hos mimmi väntade jag medans hon dushade, sedan fixade vi en mysig pressent till nina. och sen åkte vi till nina :) Hos nina var alla dom bästa tjejorna, och det fanns massa tackoooos ! Efter ganska lite tackos och ganska mycket av något annat var det party. HAHA, kan jag bara säga. Det slutade iallafall väl hemma hos mimmi .

Där spenderade jag natten, naken med mimmi i mimmis säng.. eller så var det bara en lögn i ett sms. vem vet ?

En söndag vaknade vi och sådär, mysigt var det, frukost och springa till bussen. In i åkersbergas bästa byggnad och köpte en pressent till fanny och rusade dit. Där fick man vofflor och annat smaskens :)

Sen rusade jag hem för att plugga. Det har jag gjort, CRED till mig <3


& CRED till mimmi och mig som kan skratta och spy sammtidigt <3

Kommentarer
Postat av: mimmmmmmm

du ska mest cred för att du är så bra så att man vill sova naken med dig i sms och kan spy på beställning. <3

2008-10-12 @ 20:37:47
Postat av: En flicka som ser fruktansvärt dåligt utan glasögon.

Men alla dom bästa tjejerna var ju faktiskt inte hos Najna :D Madde och Jula saknades ju! PUSS PÅ DIG

2008-10-12 @ 21:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0