Jag existerar

Oj OJ Oj , någon ligger visst på latsida med att blogga ser jag när jag tar mig en titt. Det ska det bli ändring på vill jag lova.
 
Jaha, måndag , måndag , måndag . vad finns att berätta ?
Helgen har vart mycket braao , 
Fredagen ängade jag åt att köpa balett skor & äta mat med min familj.
Lördagen
spelades det in lite film, icke onjas. & den kära
Söndagen spenderade jag på mc donald´s , företaget jag jobbar på, du kanse känner till det ? jag vet inte. vi har inte slagit igenom riktigt än , men det kommer.. den som väntar på något gott...eller ?

 En liten höst bild från mig , bara för att det är höst nu och ja gillare.


HOW EVER

Jag har blivit pluggis och nöter tyska steg fyra som näst intill tar kol på mig <3
det finns fortfarande en kille i skolan som man vill spy på , för att han har ett utomordentligt fördelaktigt yttre. Honom borde man dejta på halloween , eller vad säger du Mimmi darling ?

Förövrigt cred till Albin som sa att mina ögon va fina på bussen idag , det va snällt tycker jag :)

Vad mer kan man säga, hamlet är min bästa vän, han är med mig dag och natt och finns alltid där som en påminnelse om att jag existerar och borde göra något av min existens.
Kanske plugga, kanske plugga hamlet.  Han håller ett fast grepp om mig i vått och tort och sakna men säkert för han mig ned i avgrundes mörker. Som sagt, han är alltid närvarande <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0