nya dimensioner & den globala uppvärmingen

JAG LURADE ER ALLA <3 Moahahhahahah  , tillåt mig småle !

Jag har inte och ska inte färga mitt arma hår brunt, hade bara lite uppmärksamhets behov igår kväll och nördade sönder lite (A) forgive me <3
DOCK har jag färgat mitt blonda hår blondare, det har väll ingen dött av , nu är jag vit som snö och det kommer matcha snön som inte kommer att falla i år heller, ( på grund av den globala uppvärmningen och diverse saker som det finns så himla mycket som jag skulle vilja skirva om men inte tänker göra, pågrund av rädsla inför att värka som en tråkig moral tant , sånna existerar knappast på intra nätet )
nog om detta.

Vad jag egentligen vill säga att denna människa som jag ängnat mina tankar, trånat och dräglat efter ett tag nu , bara inte är så himma sjuuuukt snygg så man vill dansa skrika springa där ifrån och dö samtidigt längre. Konstigt, rätt skönt synd, och intressant att man kan tappa nått så fort.

Det roliga och tänkvärda i detta är att anledningen till att han förlorade all sin charm och att hans yttre tappade värde var att ; han inte har någon insida. Eller någon insida har han garanterat , men den lockar inet mig ett dugg känns det som .  BARA EN SÅNN GREJ KAN JU TA VARDAGEN TILL EN NY DIMENSION , eller ?

Jag lägger ned, är för trött. godnatt gott/ont folk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0