Skippa mackan.

Det är ofta jag sitter helt i godan ro och biter lite på naglarna och min tand går av ?
Dagens ungdomar ? vart tog kvalitén på tänderna vägen ?
Jaha, nu har man en ful vänster framtand ! <3


förövrigt så har denna dagen endast bestått av stress, mackor och balett.

När jag kom hem satt det en urklippt artikel fast magnetad på kylskåpet. På artikeln stod en tjock kvinna och poserade under rubriken , - skippa mackan.
Denna underbara pik var alltså riktad mot mig av min fader <3 

- Hej jag vet att mitt intag av mackor ( 8-10 st / dag ) är för mycket.





Nu är kl 23.27 och jag ska bara plugga svenska, samhällskunskap , tyska, kulturhistoria, läsa en bok och duscha innan jag kryper till kojs. Jag tror att jag överlever... eleeeeeeeeeeer ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0