Söndag revyobscen och thai mat.

Söndag & jag må säga att det har vart en tämligen bra sådann.
Vaknade, lite sliten men ändå lite fint sådär. Gooood frukost och en arbetsdag full av äventyr, mjaaa.. med lite överdrift.
efter arbetsdagen kom ulrika till arbetet och plockade upp mig för att se på Bio.- Patrik 1.5 som visade sig vara en helt underbar film ! GÅ OCH SE DEN .


På tal om att gå och så , så ska ja passa på att anonsera lite om revy obscen! Revy obscen är för er alla som inte vet en ungdomsrevy i åkersberga! En revy i sin tur är alltså en fullspäckad show med sång dans, teater och en massa sketcher med sjuk-humor !! Biljetterna går att beställa på www.revyobscen.se , där går det även att titta på en massa bilder på ensembeln och smakprov på vad man kan komma att få se !! :D

Ta chansen och upplev höstens roligaste kväll ! ^^

Biljetterna kostar 80 kr styck, vilket faktiskt är billigare än bio!!

När jag kom hem hde min syster lagat en underbar middag bestående av thai mat <333 Lovely.. nu är klockan bara barnet ( halv 12 ) och jag ska plugga ett par timmar. Men inte klagar jag inte, om en vecka fyller jag ju år!!!!!! MJIHIHIHIH



Godnatt, ha en bra vecka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0