MITT LIV SOM I EN LITEN ASK.

JA MÅ JAG LEVA, JA MÅ JAG LEVA, JA MÅ JAG LEVA UT I HUNDRADE ÅR, IGÅR ! ohja , igår var det ingen annan än lilla jag som fyllde 17 år ! Nu är ja inte sweet sixteen längre , känns hårt ! elleeeeeeeeeeer ? ^^ Mahahahah ! oerhört trevligt får jag säga !

tusentals sms och gratulationer fick jag igår .Tårta och paket var det inte heller dåligt med ! Bästa födelsedagen på länge måste jag säga !  <3

Jag fick bland annat sex and the city boxen, ett sjuuuukt stort fluffigt dun täcke ! <3 Me like ! Jag fick pressentkort på att få gå ochgöra gelé naglar på salong ! Jag fick massa tjejgrejor såsom , hår och hud produkter, kläder, smycken halsdukar,massa fina doft ljus, choklad och en talva av min älskade mormor<3 Nu är frågan , kan ja bli lyckligare ?

ja, blev svaret !

När jag mamma ullis och emelie kom hem efter att  ha vart och handlat mat till kvälllen, hände något helt otippat med alldeles alldels underbrat! <3

När jag kom in i vardagsrumet står där 4 tösar på rad med tårta och sjunger för mig ! Tusse Mimmi Malin & Nina ! Kramar och pussar finns inte så att det räcker till ! <3 TACK HUNDRA GÅNGER OM !

 en helt helt helt fantastisk födelsedag med andra ord !

Idag har jag försovit mig , missat bussen , tagit fel buss, somnat på fel buss, vaknat upp på fel ställe, missat en tyska lektion , och vart ful :) Kommit hem och legat under mitt nya as sköna täcke, ätit choklad och kollat på sex and the city,. Efter det tagit ett varmt bad, lekt spa med mig själv och testat alla mina 100 nya krämer inpackningar och prylar ! 

ÅÅåh, ja kan inte ha det bätte just nu . 
HEJDÅ <33333




PS: jag vet att du är avundsjuk , det skulle jag vart ^^
 


Kommentarer
Postat av: ninininininu nu nu n inin inu

grattis igen krukisen!

jag är avundskjuk! jag skulle hemskt gärna gjort allt det där istället för att passa ungar!

puss ska du ha

2008-09-22 @ 19:55:06
Postat av: söstra di

åååå ja håller me om att de va en bra födelsedag, även om de inte va min egen.... men snart så...

puss o kram... emme

2008-09-22 @ 22:43:40
Postat av: ninaaaa

klart att en så söt tjej ska ha en fin födelsedag :)<3

2008-09-23 @ 19:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0