FREDAG FREDAG FREDAG

OH HELL YEAH , fredag är dagen och jag kan stolt förklara att endast 3 mackor har förtärts sen i måndags ! JAG ÄR MÄKTA STOLT ! ^^

Jag har även lyckats att tappa min mobil i mimmis toalett igår , EFTER att jag hade kissat i den :) varför känns det typisk mig ?  Mobilen har numera en icke fungerande kamera. FAN. jag gråter blod.

Jag vill även säga att jag har varit ovetande om hur träningsvärk känns tills idag , Jag har ont överallt.

PLUS att det kommer kännas ännu värre imorgon med tanke på konsekvenserna av 2 och en halv timmas balett idag. <3

IDAG är det som sagt fredag & det har jag glatt firat med att åka in till den stora staden med en vän och shoppat , eftersom att jag inte redan shoppade igår eller så.  MER KLÄDER ÅT FOLKET.
Massa fina nya saker har nu flyttat in i min garderob.

IMORGON åker jag till mitt kära landställe Edö, där ska jag stå i endast ett par stövlar i regnet & växa och bli stor. bada havs bastu utan stövlar.  äta god mat. grilla min kropp framför öppen brasa och spela fia med knuff 2000 gånger. Det är terapi. 

PÅ SÖNDAG åker jag ,efter en intensiv  20 timmars teraip-kur, till raka motsattsen , DONKEN <3 åh va skönt det ska bli att skaka av sig den härliga känslan av regn mot bar hud och värme från levande eld , och helt enkelt byta den till värmen från hamburgare mot bar hud . lovely.

Sen är det MÅNDAG igen, då har jag min första sångpedagog lektion , jag ska sjunga en otroligt icke inspirerande låt från musikalen chess. Låter heter så mycket som - Om han va här.


Men trevlig helg åt er alla & en person som jag har bloggat om i evinnerlighet nu , han borde ha en kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0