puss på fin hårfärg

jag har gjort det igen .

mitt hår som var såfint.. det tänker jag efter varje gång
innan tänker jag att det vore kul att göra något nytt
det är samma tankebana vare gång, mitt beteende börjar bli lite intressant.

Egentligen är jag ju nöjd innan . men jag har något i mig som bara måste måste måste utmana ödet,
och íbland blir det bra, och då blir jag förvånad ? som att jag någonstans i mig inet förväntar mig att det ska bli bra

imponerad av att jag gjort det igen,
sitter jag nu här med ett hela spektra
av gula vita silvriga och gråa nyanser i mitt kära hår.

föresten så är queen det bästa bandet någonsin. alla som är något borde lyssna på queen,
 gör det nu,




I'm a sex machine ready to reload
Like an atom bomb about to oh oh oh oh oh explode!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0