fröken tvärtemot

                                                             
Kära dagbok

Idag har jag minsan börjat trean. Alltså börjar idag en ny era.
Jag vill även tillägga att det från och med idag är exakt en månad kvar tills jag fyller hela 18 år !
Är det inte något så säg ?
Helt jävla fabulous ska jag säga dig att det är.

dagen i skolan var helt okej, vi fick pannkakor och två nya lärare.
Jag firade det med att shoppa litegranna, två stycka jeans , bh och trosor, och skoor.
Bhn är magiskt fin..
ni som känner mig vet att jag bara skrev så för att min drömprins ska nappa..
eller för att jag iallafall ska få ett halvmediokert ligg. sån är jag,

men jag har ändå kommit på att mina åter och återigen desperata försök att hitta en prins i slutändan nu har lönat sig en smula. Som alla vet har man ju antingen tur i kärlek eller pengar/spel.
Med det som underlag har jag låtit analysera ut att det går så jävla dåligt på kärleksfronten att det borde strömma in pengar. Och det fina i kråksången är att det faktiskt gör det ! Jag har ingen jävla aning om vad jag får mina pengar ifrån ..jag har inte jobbat på ett år och jag har rest som aldrig förr i sommar och gjort en massa rackartyg.

trottsdet sitter jag här med nya kläder/smink/skor dag efter dag.. hur går allt ihop kan man undra ?
 
JAG HAR MIN ICKE-KÄRLEK ATT TACKA !

tilllåt mig smålé...det är så tragiskt att det blir en aning roligt nästan...nästan.



Hur som helst så är min syster snygg som en as och desto svettigare,
men hon är koolare än alla er tillsammans så ta en titt och avundas.



Kommentarer
Postat av: emme

jajje! snyggaste systern!!

2009-08-22 @ 17:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0