man blir vacker om man följer sina drömar

Oj oj oj, vilken måndag. no mercy här inte,
rivstart skulle jag välja att kalla det.

Men helgen har vart mer än fab..
jag ska inte säga någonting så har jag ingenting sagt!
men det var fab, det kan jag säga.



Förövrigt borde alla äta en kräfta eller två, det är godare än vad man tror ,
Sen kan jag även tycka att kräftorna, precis som räkorna ger ett väldigt fint budskap till alla människor.
(om man väljer att tolka det på mitt sätt det vill säga)
Jag tycker att kräftrona med deras inte allt för charmiga yttre stryker under att det är insidan som räknas,
för goda är dom ju.

Åtminstånde så menar dom väl.. det tror jag alla gör..egentligen.
Alternativt att det bara är skönare att leva med den tanken..
då behöver man inte vara arg på folk..för dom menar ju väl.
Men även jag måste medge att man ibland börjar undra...






Jag kanske hade fel men jag tyckte att du log ,
och jag tänkte om jag dör blir det för detta leénde jag dog.
/ Lisa ekdahl




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0