freak show

Här sitter jag och äter flingor som badat för länge i mjölk och är så där oförskämt nöjd.
egentligen borde jag ha pisk för att jag åker till Mallorca imorgon , igen!
Men jag får ingen pisk så jag kan fortsätta att se nöjd ut..


Jag ett alldeles egenutvecklat syndrom som drabbar mig i sådanna här tider.
Det är nämligen så att när jag har något planerat eller något jag ska göra så somnar jag. 
Det kan vara om jag ska uppträda eller på något möte eller resa någonstans.
Helt oväntat sveper en varm vind över mig och injekserar mig med alla världens insomnings preparat och sen dröjer det inte länge förens jag ligger klubbad någonstans.

Jag har analyserat detta, precis som jag analyserar allt annat, och kommit framtill att min lilla kropp är på tok för liten för alla tankar och all ångest och vånda som finns innuti den. Jag försöker desperat ta i tu med min freak show som pågår i hjärnan men det går inte. Därefter finns bara en utväg, jag måste somna för att jag inte orkar tänka mer.

Detta händer varändå gång något viktigt skall ske..
till en början kan jag erkänna att det kan vara lite skönt att få rymma från sitt eget liv.
Men nu börjar den här sjukdomen, som jag faktiskt skulle välja att kalla den, sätta käppar i hjulen för mig.
Jag somnar och försover mig till saker, sover bort ofantligt mycket tid, jag har försökt packa i åratal nu men så fort jag öppnar garderoben välter vinden omkull mig och driver med mig till sängen, där någon okännd vålnad stoppar om mig och sen släcker mina lampor. helt otroligt.

Aja, nu måste jag packa så att jag och ulla kan åka hit imorgon..so long fuckers !haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0