grattis farmor

Och så var man hemma igen .
Veckan på mallorca har varit fantastisk med inslag som  :
Magsjuka och uppslagna knän, skämtåsido.

DET HAR VARIT HELT UNDERBART.
Men jag har tamejfan alldrig kräkts så mycket i hel mitt liv som jag gjorde där,
och mitt knä har sällan sätt värre ut.

Jag har också helt sådär tvåhundra år efter alla andra kommit på att beyoncé är en jävla tjej att hänga i julgranen alltså .
Hon har allt det där som man önskar att man hade, smutsigt hår, orakade ben, sönder bitna naglar,  sömnbrist.. no wait that´s  me.

fan alltså hon är galet snygg, sex appeal på den kvinnan alltså


Som avslutning skulle jag vilja utbringa ett hipp hipp hurra för min fantastiska farmor som skulle fyllt år idag om hon hade varit vid liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0