500 riksdaler

NU nu nu , om en kvart ska jag åka iväg & tjäna 500 riksdaler.
Därför sitter jag här och vill spy.
Två låtar ska sjungas på ett barnadop & jag ska bli jättenervös men sedan rikare.
Men det känns mest bra får jag lov att säga.

Snön faller utanför. det är himla fint faktiskt, det blir llite idylliskt
Dopet är utomhus i snön & sen är det soppa och bröd i en prästgård.
Det kommer bli kallt så ja kommer darra på lilla rösten.

Bu bu bu.. jag vill att ulrika ska komma hem. för henne vill jag leka med.
& jag vill att en person ska ringa och jag vill att mimmi och malin får det fint i fjällen. ♥





Om en vecka far min stora syster till fjärran land, i 8 månader.Där ska hon vara showartist.
det blir fint för henne. men på lördag på avskedsfesten ska jag gråta.


Farväl . ta god hand om er. ♥




Kommentarer
Postat av: emmi

gråt du på lördag... men avskedsfesten e på fredag...;) bara så du vet:):) pusspuss!

2009-02-23 @ 08:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0