mitt älskade hår.

Alltså jag har nyss upptäckt den bästa låten just nu.
Mando Diao - High heels
Den är bara så snygg helt enkelt. Kool som bara den .

Jag tror att jag ska klippa mig. typ spontanklippamig. bara för att jag vill förnya mig lite,
hade Ulrika vart hemma hade hon sagt , nej nej..sakta i backarna.

Men nu är hon i Italien, så nu kommer hon få trösta mig,
när jag är missnöjd sen när hon kommer hem istället.
Undrar hur många gånger jag har gråtit i ulrikas famn över mitt hår?
en jävla massa gånger är det i allafall. 
 
Jag har haft ; brunt ,grått, gult, orangest ,rött ,blondt & blondt med blåa nyanser i,  jag har klippt av det, klippt fel , gått till frisör en gång i mitt liv och gått därifrån livrädd och gråtandes, jag har struntat i att klippa det och sett förjävlig ut.
Och jag har älskat det som bara jag kan.

FARVÄL . call me.

Kommentarer
Postat av: mimimimimii

klipp klipp! :D fina du, jag ringer dig någongång i veckan! lycka till imorgon bebi

2009-02-21 @ 19:26:14
Postat av: Sophia

AAH "high heels" är så stört och galet bra! Sjukt het och snygg är den också ;D

Hoppas du har ett supermysigt lov Malin, och att du blir nöjd med din spontanklippning! <3

2009-02-22 @ 17:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0