i heard love is blind

Det är så kallt ute, helt sjukt kallt är det. 
Vad ska man ta sig till egentligen?


Dagen idag har vart i stort sett bra, jag gick upp imorse,
han äta frukost för första gången den här veckan ♥

Hade tyska lektion & jag och johannes räknade ut att vi har
haft tyska respektive spanska lektion 28.800 minuter av våra liv.
Så sjukt värt det. Noll tyska känns det som jag kan.
Hade jag vart 28.800 minuter i tyskland , shoppat, suttit på cafe,
gått på museeum & träffat nya vänner, hade jag förmodligen,
kunnat garanterat mycket bättre tyska än nu. Skönt att veta.

Sen hade jag idrott, lunch engelska & matte. Men min lilla kropp sa bara nej nej när jag skulle gå till matten , så jag åkte hem istället. Åt rostmackor med Oboy, och somnade i 2 timmar. Där har vi något som är värt!

Nu har jag ätit äcklig middag och ska plugga engelska, skönt. eller.

OM 10 MIN BÖRJAR "VÄGEN HEM" , serien om knutbymorden , det är så kult att ha sett den så jag bara måste se det.

God/ond kväll Gott/ont folk






Lars winnerbäck sätter mina tankar i ord - 

men själv,själv låg jag tyst i min säng och så frälst av den farliga branten
jag liksom föll över kanten.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0