klyschornas återkomst.

FET-TISDAG !
så sjuuuukt värt. Nu skulle man haft en fin liten kille att äta semla med,
någon att kladda grädde på som man sedan slickar / kysser bort .
hmm..någon att visa mina jättesöta nya polkagrisrandiga trosor?
Någon att ha töntigt nyförälskat "låsas-snöbollskrig" med,
för att sedan stanna upp, se varandra djupt in i ögonen och kyssas. such a cliché.

Hela jag är en klyscha.

ÅH. igår var iallafall en liten tös med sin mor i den lilla idylliska staden norrtälje,
som ioförsig är klyschigare är något annat.
Där skulle mitt arrangerade kärleksfulla snöbollskrig spelas upp.
& sen skulle det förälskade paret gå till "cafe hörnan" och äta vofflor med grädde & sylt.

oh so corny.

Hursomhaver, vi fikade så mycket som man i huvudtaget kan fika. Vi shoppade massa massa massa fina saker. och vi promenarade runt i staden som endast innehåller små gulliga cafeer, gammla söta hus som ser som i "Tant grön Tant brun och Tant gredelin sagorna."  förälskade par som går hand i hand, & gammla garn & bok-affärer.
Det var det mysigaste jag gjort på länge. faktiskt.♥

Idag kommer ulrika hem , jag väntar med spänning.
Jag kanske borde baka semlor till hon kommer hem?
så vi kan dricka te och äta dem med massa tända ljus
och prata om allt som bara tjejer kan prata om, och fnittra och skvallra.

Jag är en klyscha personifierad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0