You go back to her, and I go back to black.

Hej & hå .
Idag är det tisdag, och inte vilken tisdag som helst. Utan det är tisdagen innan onsdagen då jag ska göra mig av med samhällsekonomi provet. Det känns bra, mer än bra. 

Idag har jag dansat , det var fint. Jag gillar isabelle, hon kan sin grej om vi säger så.
Imorgon ska jag dansa, med isabelle, hon kan sin grej om vi säger så
.


Jag försöker välja låtar till sånglektionerna.
det går inte.
alla är bra.
 

Amy Winehouse, back to black.

Den låten borde man sjunga,inte bara för att den är rysligt bra, utanför att det är en gaska snygg text också.
He left no time to regret, kept his dick wet. Det var ett smakprov.


PUSS, nu ska jag äta kärleksmuffins, som jag har bakat helt själv <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0