ingen ser, ingen ser längre



Den här dagen har jag famlat i mörker, eller dagen började ioförsig bra med billy elliot & en föreläsare som jag ville adoptera med mig hem . Honom skulle man kunna ha i en liten bur hemma, så kunde han sitta där och dra ordvittsar & vara snygg, för det var han.

jag skulle behöva en sån liten lirare i en bur, för att liva upp vardagen.
Men jag har trotts allt bestämmt mig för att ta min ena hand och ta mig själv i nackskinnet, för nu orkar jag inet ha tråkigt längre. Nu ska jag börja på min akademiska jävla uppsatts så att jag kan tänka att, wow va jag är duktig.

Så ska jag känna mig allmänt snygg bara för att det kan vara kul.
Jag ska göra en jättebra monolog så att jag kan vara nöjd med den.
jag tänker göra bra ifrån mig på samhällskunskaps provet.
Här kommer lite stävlar nu när det regnar så jävligt !



WOW VA LIVET SKA BLI SÅ JÄVLA BRA, anar jag ironi? åhnejdå.




Mimmi sendel gustafsson är numera endast mimmi sendel, det är tjusigt och fint.

Kommentarer
Postat av: purre

jag vill också ha honom i en bur! får jag komma och titta på honom hos dig om du fångar honom?

allt ska bli bra nu malin, vi ska ordna upp roliga saker!

puss ska du ha finaste du från mimmi sendel. hihihih

2009-01-28 @ 22:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0