bra bättre dåligt sämre

OJ VAD JAG ÄR DÅLIG PÅ ATT BLOGGA!
Nu ska ja lista lite random saker för ja gillar att lista saker !

BRA SAKER.

Jitterbugg
wallander serierna, filmen va kass
Chokladmuffins
Svart nagellack
min nya jätteretro väska
marus krunegård
Kärlek som besöker alla utom mig, jag är jätteglad för alla andras skull
sova på tåget



BÄTTRE SAKER

sova hos Ulrika
att jag är vuxen om 8 månader
att mina katter älskar mig & jag älskar dem
killen som var utklädd till neger idag på tunnelbanan, han var en stämmningshöjare
Att jaga fåglar hos Albin
Att baletten snart är över
att min mormor tycker om lars winnerbäck
ostkaka



DÅLIGA SAKER

jag har inte beställt några marcus krunegård biljetter
mina systar är spårlöst försvunna
hittar inte någon som jag ska kröna till min prins
 jag är jätte otajt på att blogga
för stor optimism när jag köpte min "vinterjacka" nu får ja frysa



SÄMRE SAKER

att jag ska lämna in en akademisk uppsatts om 3 veckor
att jag har samhällsekonomi prov samma dag
att min tyska grupp inte får åka till tyskland
att det finns en sak som ja inte kan berätta
att drömma om mardrömmar som man upplevt på riktigt



Här var en liten fin samlig listor som man kan tolka som man vill. Jag tolkar det som att det trotts allt är fler saker på dem bra listorna än dem sämre. Bratecken. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0