alla som har funnits måste få finnas

Varför bloggar jag inte när jag vill blogga?

Jag har hur många kilo tid som helst känns det som , men ja bloggar ändå inte, vad är mitt problem kan man undra.
Det har jag även kommit underfund med,
Problemet är att jag inet har någonting att skriva om.
Det är så jävla tråkigt att bara skriva om ingenting, bara massa skit.


om jag hade velat hade jag kunnat skriva om vilket crap som helst, eldat upp mig över att bussen alltid är förkenad eller att jag aldrig hittar det där perfekta nagellacket som jag letar efter.

Men jag orkar inte elda upp mig, jag vill ha något att tända till på , påriktigt! Mitt liv är så jäva grått just nu, jag ligger all min lediga tid i min säng, äter nudlar och kollar på sex and the city. rullgardinerna är neddragna och utanför är det ändå bara slask.

KAN DET HÄNDA NÅGOT NÅGON GÅNG ?

& kan en speciell vän förstå att jag inte bara vill vara vän
& kan jag få superkrafter som gör min akademiska uppsats
& kan jag få spotify?


Men mest av allt vill jag att det ska bli sommar & så vill jag segla och äta glass och sola med Ulrika.


Kommentarer
Postat av: ts

I sommar ska vi göra allt roligt man kan tänka sig! <3



(vi kan börja nu om du vill)

2009-01-24 @ 19:32:46
Postat av: lahme

spotify e kirrat, en avklarad =D<3

2009-01-25 @ 21:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0