Natt i åkersberga

Bästa festen igår,eller ja..förgår bilr det väl nu eftersom att klockan har passerat tolv. tack Mårten & Beatrice.

kul som bara den var det! grattis alla tappra studenten
& grattis till mig som inte har ett piss kvar i skolan,
nu är det fredag och på måndag börjar sista vecka i skolan innan sommaren .
Det är ju helt klart bäst på länge, helt fruktasvärt skönt ska det bli!


Imorgon är det nationaldag , det innebär att jag ska ;

. ha folkdräkt
. sjunga "du gamla du fria" hela dagen
. äta sill och potatis
. hissa flaggan
. vara jättesvensk
. ha jätte kul

Nej nu ljög jag, jag ska inte göra något av det.
Förhoppningsvis jobbar jag och ullis lite grann så vi tjänar några slantar, 
sen kan man ju hoppas på något så skönt som lite sol.

godnatt gott/ont folk
ibland kan det nog vara bra att vara lite naiv, för vissa.
Man får hoppas att det för något gott med sig.
Puss

Kommentarer
Postat av: Storasyster Jennie =)

Åå va härligt det låter!

Längtar efter dig lilla prinsessa!

Ses snart...

2009-06-06 @ 16:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0