and god bless klamydia

söndag och helgen är över.
dock har det vart en väldigt bra helg får jag säga,
massa bravader  och stolligheter.

Imorgon ska vi till danshögskolan och lära oss hur man lyckas innom dansen, skönt.. då kan man veta det sen.
Sen ska vi ha musikalrep ända tills natten , nej nästan bara. halv tio.
Men det är så värt det, för det är ju för himla kul alltså. anar du ironi ? isåfall gav jag fel vibbar.
för kul är det .

jag har en katt innaför tröjan, hon sover och är så himla söt, min min min katt !
ikväll är det beck, hoppas den är jätteläskig och jättegenomtänkt och bra.
det har snöat idag , det tackar vi inte gudarna för, men vi tackar dock gudarna för att jag åker till Mallorca den 26 juni, det kommer jag att tycka om .

 Här ser ni en indie i sina bästa år.


Im high on you and on drugs, it is the worst combination of addictions

Kommentarer
Postat av: durga

oh sundeep. you are looking very good on that picture. are you sure that it is not too sexi? boys maybe what to sleep with you, and abortion is not an option. you have to think about that, are you ready to take care of a child?

i love you my sweet indian girl, but you have to think about what i just said. or else i will start i fight, i am not scared of it!

2009-03-22 @ 22:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0