Carrie Bradshaw på besök.

Bu Bi Bu Bi.

HEJ, jag är en tjej som är söt.

imorgon är det fredag , det kan vi tacka gudarna för.
Tack, gudarna.

Annars är väl allt väl antar jag.
På lördag ska ja på en slags cermoni vid 7 tiden,
det ska ätas mat och vi kommer bara vara individer av det kvinliga könet.
jag har hört att det ska kallas tjemiddag.
men vad vet jag.

Jag har även något som ligger i min hals och kliar och rivs så ja måste hosta och äta halstabletter hela tiden.
jobbigt. det får jag lov att säga..

jag ska bli snygg inför sommaren har jag tänkt,
det har jag förövrigt tänkt ett par gånger i mitt liv
men den här gången har jag tänkt det på allvar
det innebär att jag lär gå till det mest fruktade stället på jorden imorgon.

ett ställe fullt av gammla människor vars kroppar är i 10gånger bättre fysisk hälsa än min.
ett ställe där man är hurtig hälsar på alla, dricker powerade och har svettband.
friskis och svettis.
pure love.

Nej i ärlighetens namn fasar jag detta ställe. det är så för mycket som något i huvudtaget kan bli.
alla är så himla hurliga och bulliga och gulliga och om man går dit kan man riskera att bli det själv ,
och kanske till och med förlora några kalorier på kuppen.

i couldn´t help but wonder, is friskis och svettis nyttigt ?
/ Carrie Bradshaw

Kommentarer
Postat av: syster emme

i couldn´t help but wonder... are we going together??

2009-03-05 @ 22:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0