emil jensen

HEJ ALLA GLADA, & alla ledsna också för den delen.

Idag har det varit författar dag i skolan och vi  har ängnat tiden åt att lyssna på underbara emil jensen .
han har huvudet på skaft och mycket vettiga saker att säga om allt och ingenting.
det är mycket givande, bäst helt enkelt.

efter lilla skoldagen som slutade mycket tidigt,
gick jag och ulrika till täby centrum
och shoppade lite som dom konsumentäckel vi är.
fast jag handla inget, så det var mest ulrika som var äcklig .
fast det är hon inte egentligen.



jag har skaffat ett medlemsskat på en video låna hyra bla bla affär
vad man nu kallar det , i täby.
Där lånade jag klassikern pride and predjudice idag .
inte för att jag vill ,
utan för att min engelska lärare vill att vi ska läsa boken.
man får ju ha huvudet med sig och hyra filmen .

Nu är jag hemma och har dushat och badat mina fötter.
för jag har kommit på att dom får ta så mycket skit hela tiden.
slita och bära hela mig hela dagarna.
jag har badat dom och smörjt in dom och målat naglarna.

fint ska det va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0