godeftermiddag.

Hej jag har fått klagomål om mitt oregelbundna bloggande !
så nu ska jag blogga lite fint för att väga upp det hela !


Idag har jag vart i skolan, som jag alltid är, för att jag är en flitig flicka.
Jag har haft dans, svenska och engelska.och det är ju ingen stor deal.
Jag kom hem, svag som en liten fågelunge och kännde mig smått livlös.
Så jag gick till sängs, sov fyra timmar med mina katt ungar i famnen.
Och sen vakna jag av att mamma fråga om ja ville ha pizza,
min mamma vet vad fågelungar behöver ♥


Så nu är jag fylld med capricciosa och sömn.

Det som var jobbigt med att somna var att när jag somande var det vår, gatorna var torra,
solen tittade fram lite bakom molnen och det var hyffsat okej ljumet ute.
När jag vaknade upp var det snö storm ute!
känndes som om vi var tillbaks på ruta ett igen liskom .

IMORGON ÄR DET EARTH HOUR! släck allt ljus mellan 20.30 - 21.30!!
den som inte göre får att nackskott. det är sant.
det är sånna här gånger det vore fint att bo i ett lite mer ställningstagande land,
som vågar göra lite mer än sverige.
jag hade tillexempel gärna suttit i paris och sett när hela eiffeltornet slocknar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0