I would like to dedicate this text to all the womens in the world.

hehe.
ibland vill man bara få vara såhär töntigt högtidlig.
någongång ska jag skriva en låt och samla alla av värde i mitt vardagsrum ..
bara för att få säga meningen , I´d like to dedicate this to... bla bla..
samma sak som att man nån gång skulle villja hoppa in i en taxi och bryskt få utropa meningen
- follow that car !

Hursomhelst, GRATTIS ALLA KVINNOR. idag är det våran dag och enbart våran.
idag ska jag köra med alla av det manliga könet, jag ska få allt som jag vill
och ingen man ska få tilltala mig utan att innan ha grattulera mig på min dag .
skönt ska det bli.

men åandra sidan kan man ju se det som min faster, som ringde nyss 
hon - hej hej det är jag !
jag - hej och grattis på internationella kvinnodagen.
hon- haha. trams , alla dagar är våra dagar.

jag fick iallafall ett kvinnligt uppvaknande av min syster som sjöng för mig,
lade en katt på min mage och bjöd med mig till köket på internationellakvionnodagenfrukost.

Internationellakvinnodagenfrukost består av  - nybakta scones te och sex and the city.
med dem varmaste kvinnokramarna tackar jag min syster.

farväl & glöm inte att uppvakta den bästa av dem bästa, kvinnan .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0