tack .

västerbron i hate walking on you.


Hej igår fick jag en spark i hjärtat, en pistol mot tinningen, någon släckte min eld, sparkade undan benen för mig när jag sprang och spottade på mig när jag låg ned.''

efter det gick jag hem och skrek direkt från hjärtat, höll mina händer för tinningarna när jag grät, försökte blåsa liv i elden, plåstrade om mina ben och försökte torka bort spottet som hade stämplat mig.

mina ögon förblev våta i ett dygn och sen gick jag till bussen.

mimmi borde ha nobelpriset för att hon kan tysta mitt skrik, stryka mig över tinningarna, blåsa liv i min eld, ställa mig upp på mina ben och sudda ut alla stämplar i världen. Hos henne finns bara kärlek och vänskap.

tack , ordet som borde användas mer sällan , för det finns inget bättre ord.
Jag ska börja vårda ordet tack mer, som om det bara fanns ett antal tack att använda i livet,
Nu tänker jag dedikera ett av mina tack till Mimmi Sendel, tack.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh jag älskar dig <3

2009-03-25 @ 22:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0