Kanelbullensdag

hej hej hej hej..
Det var mig ett bra tag sen man tittade in i den här bloggen.
Verkar som att jag har ett riktigt liv trotts allt.

Jag har inte ens hunnit med att skrytra med att jag har fyllt 18,det är ju rent ut sagt galet.
Jag har iallafall fått bajsmycket fina och bra saker,
tillexempel sitter jag här som en liten bortskämd unge med min egen laptop i knät, mjiihi.

Idag är det även kanelbullensdag.,
det är ju roligt att veta när man trodde att det var igår och då gick och köpte bullar för dyra pengar,
jäkla skit.


NU PASSAR JAG PÅ ATT TJATA LITE TILL ,
KOM OCH KOLLA PÅ REVY OBSCEN,
nu är det bara två föreställningar kvar, så kom kom kom!
Fredag och lördag ..
GÅ IN PÅ REVYOBSCEN.SE och boka din biljett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0