Torsdag i all ära

Här ligger jag i min icke-säng och gör mest ingenting.
Rättare sagt så ligger jag på min madrass på golvet,
allt detta på grund av en brottningsmatch som ägde rum i min säng här om kvällen.

Så kan man ju också göra, men det är ju inte rätt.

Skolan idag var sådär skojig som den brukar vara, vi åt mat och var på en lektion. <3
Mitt schema kan man döda för, jag vet.

Sen gick jag och köpte mig själv ett par nya skor..jagvet, slå mig <3

Nu ligger jag här med en slö katt och försöker ta mig själv i kragen och sätta igång med svenskaanalysen..
det går inge bra..jag har t-shirt på mig.

Förövrigt så är jennie hemma nu ,
hon valde bort mallorca & kom hem istället..
men vad kan jag säga ? jag förstår henne..det gör jag verkligen, 
det kan bli så varmt på mallorca såhär års. Ja, välkommen hem iallafall.
   



Kommentarer
Postat av: emme

hahahaha... ja jag förstår oxå... va skulle hon där o göra överhuvudtaget??

2009-10-27 @ 10:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0