18 om 18

3 September , och där med fyller jag  18 år om 18 dagar,
heeeelt jäkla fantastiskt!

Wow wow wow wow wow, wow är ledordet.
Och sen är det Revy premier om typ noll dagar.

Häromdagen sprang jag och shoppade och sprang lite för fort utan att se mig för,
utan att ha med mig mina ögon i nacken.
Så jag sprang rakt in i något,någon,ingen alls.
Egentligen ingen som betyder ett skvatt,
men magen vändes utochin och jag ville dansa och dö på samma gång.
sånna känslor är så intressanta (:

Den sista höst solen lyser lite genom fönstret, jag är sjuk.
Därför sitter jag här och tillåter mig själv att vara lite djup,
så djup som man inte hinner vara när man går i skolan 24 timmar om dygnet och sover resten.
men det är himla mysigt att få vara lite smådjup ibland.
Alldelesnyss började jag gråta, bara för att jag läste en blogg om en förlorad syster.
 Nu vart det sorgligare än jag hade tänkt mig.. det jag vill säga är bara att det kan vara skönt att vara hemma och va sjuk ibland..så att man kan få hinna med alla känslor som ligger i lådor och väntar. (: 

Plus det så finns det en sånn där känlsa iluften,
en sånn där som man nästan blir lite rädd för.
Jag kände den hela dagen igår, 
den följde med mig in i sömnen och konverterade till dröm
den väckte mig som en liten hjärtattack
& nu sitter jag här med den alldeles i mig.
hör och häpna mina vänner - kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0