have a heart

Fasiiiiken, imorgon bitti har jag matte prov, det är så att man vill kräkas.
faan också. gaaaah .
förövrigt så orkar jag verkligen inte ens gå till skolan typ,
jag är för trött för mitt eget bästa.

jag har ordnat mitt cv idag.. så nu kanske jag kan få jobb på ica.
Och om det går skit på matten och alla andra ämnen så kan jag ju alltid jobba på ica hela mitt liv,
det vore väl inte så tokigt?
Jo, det vore tokigt.
Kiss va dåligt saker och ting går just nu,

MEN , imrogon är en annan dag som man säger..kanske att det blir sjuktbra då ?
Det säger iallafall mitt hor-skåp att det ska bli.
skönt att veta


Snart är i allafall hösten här, & och det innebär massa massa massa te,
tända ljus, mysiga löv, förhoppningsvis en smula kärlek men bäst av allt, 18 år på nacken!




have a heart 
please..
you dont love me
so let me go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0