oh skinny love

idaaaag har jag haft matte prov,
det sög lite mindere än jag trodde att det skulle göra, det var skönt.

Efter det åkte jag hem, åt rostmackor med marmelad och drack oboy,
för jag förtjänade det efter matte provet. <3

Sen åkte jag buss till skärgårdsstad, där skulle vi filmaaaa..
Jag tror att det vart helt ok..
såhär såg vi ut när vi filmade igår.. bara så att alla vet .

Nu vill jag bara fylla år & så vill jag ha hööööst och Revyobscen premiär.
alla dom sakerna på samma gång vore helt marvelous.


på fredag ska jag på fest, tanken är att man ska vara helt fantastiskt snygg och fancy..
jag vet inte vad jag ska ha på mig.

Om det finns en fin människa med något fancy i garderoben som passa mig kan den ju hojta till

Puss & hej

www.RevyObscen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0