tionde september

Whats up med vädret ? det är ju helt jäkla fabulöst.

Sen har jag även kommit på att jag har det så jäkla braaa!
Wow alltså, jag satt i solen på verandan och vara njöt av mitt fantastiska liv.
Solen sken på mitt nylle,
jag satt och läste en skallertidning som så ofta annars,
och bara kom på hur jävla underbart det är.

TACK GUD.

Jag fick en liten söt bränna också på köpet,
helt otroligt.
Jag har köpt en ny eyeliner idag, och en hårspray.
jag hade nämligen tänkt att ha förföriska ögon & stora lockar på fredag,
man vet ju nämligen aldrig vem som kan dyka upp i mörkret.
men om lockarna går åt helvete har jag även ängnat denna frisyr en tanke..
det vore väldigt ballt.



Puss hejdå ..
idag är markus krunegård i mina öron


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0