Att föda ett barn

Folk dör och konstigt nog så går livet vidare.
Delarna till mitt "nya liv" börjar så smått att falla bort men det gör ingenting,
jag provade ju bara.

Föresten så kommer jag aldrig att vara någon tjej som jag inte är.
Oboy är min grej och så kommer det förmodligen alltid att vara,
jag är inte mogen nog för att gå in i kaffevärlden.

Musikaljäkeln närmar sig och nerverna leker med mig konstant.
Jag tror att jag leker tillbaks ganska bra med ibland kommer
det över mig att det är helt sjukt många som ska se på det
här barnet som just nu håller på att födas .

GALET

Jag försöker att vara professionell och duktig,
så slår det mig att jag bara är en liten tösabit till gymnasieelev
som desperat försöker låtsas vara en musikalstjärna.
aj aj, hur ska det här gå ?


Puss på er alla, så snäll är jag idag.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0