Att ogilla starkt, alternativt hata.

Nu är jag verkligen trött på en människa.
Helt fantastiskt hur man kan känna att man inte orkar höra ett ord till från vederbörandes mun.
Helt klart är ju iallafall att alla hästar inte är hemma, att hissen inte har gått ända upp och att det är ett och ett
annat pomfritt som med all säkerhet ligger utanför tallriken.

Efter den här dagen kan jag dementera att det är sällan jag har stött på någon med så få pomfritt kvar på tallriken.

Känner mig som en ond människa men som vi alla vet så kan man,
hur djävulskt mycket man än försöker, inte älska alla.

Och tur är väl det så att man får lite perspektiv på saker och ting.

NU ÄR DET IALLAFALL LOV, och skärtorsdag.
skönt. <3


Kommentarer
Postat av: Tusse

ÅÅÅh jag vet nog vem hatet riktas till. om det är som jag tror så är jag fullt å helt på din sida. ;) <3

2010-04-01 @ 19:39:47
Postat av: malinviiirta

Du vet nog utan tvekan vad jag talar om . haha

2010-04-01 @ 19:48:06
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Idag är det aprilskämt, har du lurat någon idag eller har du själva blivit lurad? Berätta gärna det på min blogg, blir kul att höra allas historia :)

2010-04-01 @ 20:28:18
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0