DU SKA GÅ PÅ MUSIKAL.

EN TVÅ TRE FYRA.

FYRA DAGAR KVAR.
om man inte räknar med den här dagen, som snart är över.
annars,

EN TVÅ TRE FYRA OCH EN HALV DAG.

Kvar tills premiären av kanske det största jag kommer få vara med om.
Ja gott folk man vet ju inte,
jag kanske aldrig hittar någon att byta ringar med,
blir barnlös, utan karriär och allt annat som kan vara stort i ett liv.

HUR SOM HAVER.
köp biljett nu så att just du är med på den kanske störtsta händelsen i mitt liv.

jag ska vara hygglig och skriva precis hur du går till väga.
Först väljer du vilken / vilka föreställningar du vill gå på , då finns följande att välja mellan.

Torsdag 22 April 19.30
Fredag  23 April 19.30
Lördag  24 April 19.30
Söndag 25 April 19.30
Onsdag 28 April 19.30
Torsdag 29 April 19.30

Lördag  1 Maj 19.30

Förslagsvis går du på alla men du väljer som sagt själv.

När du har valt vilka du vill gå på har du två alternativ att välja mellan när det kommer till att lägga vantarna på dina biljetter.

ANTINGEN förköper du dem på musikpunkten i täby centrum.

ELLER så mejlar du till [email protected]

I mejlet skriver du hur många biljetter du vill ha, hur många av dem som är vuxen/ungdoms biljett, vilken av föreställningarna biljetterna ska vara till och i vilket namn du vill hämta ut dem.

När du gjort det skickar du mejlet och är förhoppningsvis en smula gladare.


SNÄLLA GÖR DET, om inte annat så för min skull.

hejdå <3

PS, FACEBOOK STATUSEN VAR BARA FÖR ATT DU SKULLE VILJA LÄSA,  hehe.
Man får inte vara dum





Kommentarer
Postat av: en ogillad person

Lycka till. hoppas det kommer gå bra för er.

2010-04-22 @ 11:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0