Jag & mitt nya liv

"Idag börjar mitt nya liv"

Undrar stillsamt på min kammare hur många gånger man kan säga den frasen innan den tappar sitt värde ?

Jag är inte tjejen som vikthettsar eller egentligen bryr sig om vad vågen visar på, men jag tänkte att för omväxligsskull så ska jag idag börja mitt "nya liv", bara för att se om det funkar.

I mitt nya liv ingår inte :


Nätter då man inte går till sängs
Mornar då man inte går upp ur sängen
Marmeladmackor & oboy
Godis alla veckans dagar och alla dagens timmar
sex & the city under täcket veckans alla dagar


I mitt nya liv ingår :

Tidiga nätter
Tidiga mornar
Havregrynsgröt
Frukt är godis teorin
Långa promenader

VS

Är detta egentligen möjligt?
Och hur bra kommer jag egentligen att må ?

To be continued

Kommentarer
Postat av: Pia

Go Malin go Malin ........

2010-04-07 @ 17:52:36
Postat av: Yulia

Det är så skönt att börja om. Och så praktiskt att man kan göra det när man vill... Vilken jävla frihet och valmöjlighet vi har! :D

2010-04-24 @ 14:36:23
URL: http://yulia.devote.se/
Postat av: joies

känns som att ditt nya liv är något jag borde ta efter på! Hoppas allt är bra med dig <3

2010-05-06 @ 15:51:30
URL: http://joies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0