OLD LADY.

förövrigt undrar jag om det har gone out of style att uppfortra sina barn ?

Jag kanske är old fashion med vafan, man har väl någonslags självrespekt även när man är mellan 13-15 år ?
Känns synd att pissa på sig själv och sin värdighet genom att inför 450 andra bekräfta att man är mindre begåvad än alla andra i rummet och därför måste bete sig som det.

Igår hade vi skolföreställning av jekyll and hyde för en aula full av obstinata hormonstinna minderåriga.
Jag vet att alla tonåringar är mer eller mindre som man bör vara (för så begåvad är jag), men det får väl ändå vara någon jävla gräns på det hela ?

Tydligen inte.


HURSOMHAVER.

Idag är en skööön dag, jag har sovit i hundra år och ligger fortfarande i min fantastiska säng och känner mig delvis, som en äldre dam som har skickat in en arg insändare om en oväsentlig skitgrej till lokaltidningen, delvis som innehavaren av världens bästa liv.

Nu ska jag äta bullar till frukost och klappa på min nya korsett.
Ikväll är det förseställning igen jag jag längtaaaaar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0