Varken häst eller gymbrud

Waow waow waow.
Mitt nya liv fortsätter i rasande takt och imrogon börjar ett helt annat liv.
OTROLIGT.

Well well. Igår gick jag med vänner på en lång jävel till promenad i skog och mark, det kändes bra!
Vi såg både havet och hästar, man behöver inte gå långt för att komma ut på landet i åkersberga, lyx.
Jag som hellre skulle säga att jag var en citygirl fick det skrivet svart på vitt igår.
Hästbrud är jag iallafall inte.



Jag skulle snällt hälsa på denna lilla hästkrake på bilden ovan när jag snällt gav mig själv en stöt som förmodligen brände av halva mitt föråd av hjärnkapacitet. SKÖNT.
Helvete vad ont det gör, jag hade ingenaning om att det faktiskt var så mycket stöt man fick om man råkar nudda stängslet.
Detta är hursomhaver inget jag rekomenderar.

Nu vet jag iallafall att jag är varken hästbrud eller gymbrud.

Hejråå.

Kommentarer
Postat av: Pia

Tack för att du gav mig dagens goda skratt...



Man lär så länge man lever, eller hur Malin hahaha

Du lär ju aldrig göra om det iaf.

2010-04-09 @ 18:51:39
Postat av: malinviiirta

Haha, det är ju skönt att man kan glädja någon Pia!

2010-04-09 @ 22:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0