free your mind, and the rest will follow

Hemma igen efter 15 slitsamma dagar på cypern. Jag ljög.

Dessa dagar var sända till mig, från gud, inslagna i guldpapper.
Jag har sett solen i vitögat, jäklar va jag har sett solen.
Jag har snorklat och druckit kaffe.
Legat under en solhatt och plöjt bok efter bok,
haft siesta längre än en tvättäkta grek och druckit vin hela nätterna.


Dessutom har jag fått umgås med min syster 24 timmar om dygnet.
Vi har skrattat, gråtit, bråkat och allt det där som systrar gör, och vilken energi man får av det!
Summasummarum, jag är hemma möter hösten med D-vitamin för hela året samlat på solkontot.

Om 13 dagar börjar skolan, skräckblandad förtjusning.

Hejdå .



Kommentarer
Postat av: Pia

Den ledigheten var du väl värd. Och du kommer klara skolan superbra. Du måste ha energi över till att jobba lite extra hos oss =D Kram Pia

2010-08-17 @ 14:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0